שר התחבורה, ישראל כץ, מוכר את הרכבת שלנו לטייקונים!
ככה יהיה לו קל לחלק ג'ובים לחבריו ממרכז הליכוד.


הפרטה = תאונה !!

הפרטת הרכבת תוביל לעליית מחירים, הגברת הצפיפות, פגיעה ברמת השירות ופגיעה חמורה בבטיחות.

למעננו- חייבים לשמור על הרכבת ציבורית!

המטה למאבק בהפרטת הרכבת.

רכבת לא מפריטים! משמרת מחאה מול דירקטוריון הרכבת

»

  1. נמרוד הגיב:

    דו"ח מבקר המדינה 2004 קובע: ישראל כץ שיאן המינויים הפוליטיים

    • מטה המאבק נגד המחסומים של רכבת ישראל רמלה.א. סקירה תמציתית. 1.העיר רמלה מוקפת ב-4 מפגשי כביש מסילת ברזל בכל מפגש כזה ממוקם מחסום.: ("המפגש"). 2.להלן פרוט מיקומם של המפגשים: א.בכניסה הצפונית לעיר, בואכה מת"א לרמלה-רח' הרצל. ב.ברח' חשמונאים. רחוב המקשר בין רמלה ולוד. ג.מפגש בצומת התעבורה- השופטים. נמצא בסמוך לתחנה המרכזית בעיר. ד.מחלף יציאה מהעיר רמלה לכביש 431 ולירושלים. (רמלה דרום מזרח). כתושב העיר שתקוע בפקקים בכל בוקר ביציאה מהעיר ובערב בכניסה לעיר עקב מחסומי הרכבת קשה לי מאד להצדיק את ההסגר של הרכבת צריך לזה פתרון ,לא יכול להיות שהעיר רמלה והסביבה תהיה נתונה לחסדי רכבת ישראל, העיר ושאר הסביבה סובלים עד מתי ?
      מחיר הדלק עולים ואנו מבזבזים המון דלק בהמתנה.אמבולנסים שצריכים להגיע לבית-חולים נתקעים.כיבוי אש וכוחות הצלה נתקעים.בגלל שמכוניות נתקעים המון זמן שורפים דלק ויוצרים זיהום של CO איכות הסביבה.תושבי רמלה רוצים איכות חיים.עם איכות לא מתפשרים.
      העיר רמלה לוד והסביבה המון אנשים נמצאים בסכנת חיים ולא מודעים לכך.
      אני קורא לכל אחד לחתום על העצומה כדי שימצאו פיתרון לכולנו.
      עזרו לנו להפיץ את האתר הזה לכל מי שאתם מכירים.
      בתודה מראש מאתר העצומה נגד רכבת ישראל ומשרד התחבורה
      המטה המשותף לעתיד רמלה לוד והסביבה

    • לכבוד: משרד מבקר המדינה במסירה אישית
      שד' הציונות 1
      לוד.

      א.ג.נ.

      הנדון: בקשה לחקירה והתראה חמורה מפני אסון המוני, עקב מחדלי רכבת ישראל משרד
      התחבורה משרד הפנים ועיריית רמלה.

      בשם המטה למאבק כנגד ה"סגר" (להלן: "הסגר"), שהטילה רכבת ישראל על תושבי רמלה, הנני לפנות אליך ובבהילות, למען התערבותך המיידית בנושא לשם הסרת הסגר ולשם חקירת כל המחדלים שגרמו לתופעה. מדובר בפיקוח נפש ממש, וכל יום שחולף טומן בחובו פוטנציאל לאסון לאומי!!! על כך ראה להלן.

      א. סקירה תמציתית.

      1. העיר רמלה מוקפת ב-4 מפגשי כביש מסילת ברזל בכל מפגש כזה ממוקם מחסום. (להלן: "המפגש").
      2. להלן פרוט מיקומם של המפגשים:

      א. בכניסה הצפונית לעיר, בואכה מת"א לרמלה-רח' הרצל.
      ב. ברח' חשמונאים. רחוב המקשר בין רמלה ולוד.
      ג. מפגש בצומת התעבורה- השופטים. נמצא בסמוך לתחנה המרכזית בעיר.
      ד. מחלף יציאה מהעיר רמלה לכביש 431 ולירושלים. (רמלה דרום מזרח).

      מצ"ב מפת מיקום המפגשים, מסומנת כנספח "א".

      3. משנת _____ החלה רכבת ישראל בפעילות אינטנסיבית, תוך כדי הוספת קוים חדשים, תדירוןת הרכבות שחלפו את העיר הלכה והתעצמה והכפילה את עצמה. כך גם היום, רכבת ישראל מוסיפה קוים לכיוון באר שבע, ירושלים וכו'.

      4. כאן המקום להדגיש ולציין כי העיר רמלה היא היחידה בערי ישראל המוקפת ב-4 מפגשי כביש מסילת ברזל.

      5. לאור ההוספה המשמעותי במספר הקווים החולפים את העיר רמלה ולאור מספר הרכבות החולפות במפגשים (על כך ראה להלן), משרד התחבורה ורכבת ישראל היו אמורים ליתן סדר עדיפות קדימה, לבניית מפלסים תת קרקעיים בעיר רמלה.

      6. עד היום פרט להבטחות של שרי התחבורה השונים , כל אחד בעת שהיה בתפקיד, ופרט להבטחות רכבת ישראל לא נעשה למעשה דבר בנושא.

      7. כאן המקום לציין ולהדגיש כי בעיר השכנה באר יעקב, בה קימים 2 מפגשים בלבד, משרד התחבורה כבר עומד בפני סיום בניית מפלסים תת קרקעיים?! האם העדיפות שניתנה לבאר יעקב על פני העיר רמלה נובעת מפוליטיקה? שכן לא יתכן ששיקול הדעת של המעורבים יהיה השקעת משאבים במקום שאין נזקיו ואין הסכנה הטמונה בו קטנים לעין שעור מהנזק והסכנות הצפויות לתושבי העיר וציבור הנהגים הנתקעים בפקקים אדירים ב-4 מפגשים בעיר רמלה.

      מצ"ב מכתבי תלונה ותשובות משרדי התחבורה והרכבת, מסומנים כנספח "ב".

      8. למעשה העיר נתונה בסגר- על כך ראה להלן.

      ב. המציאות בשטח.

      9. כאמור דלעייל, מדובר ב-4 מפגשי כביש מסית ברזל עם מחסום.

      10. בבדיקות שנערכו ע"י גורמים שונים, הוברר כי במפגשים אלו עוברות למעלה מ-100 רכבות ביום!!!! (להלן"מופע הרכבות") האם ישנה עוד עיר במדינה אשר מופע כזה מתקיים בשטחה???

      מצ"ב מסומן נספח "ג"

      11. בגין כשל תכנוני של הרכבת, ועל כך ראה להלן, המחסומים מורדים וחוסמים את הצירים המובילים אליהם , בממוצע של 3-6 דקות לכל מעבר רכבת. דהיינו המפגשים חסומים לתנועה למעלה מ-500 דקות ביום???!!!!

      12. תלונות אשר הוגשו לרכבת ישראל נענו בתשובות כמו, המצב נוצר משיקולי בטיחות, אין
      מספיק חיישנים ונושאים טכניים ושאר סיבות אשר מצביעות בברור, כי רכבת ישראל לא
      נערכה כיאות. ולשם הדוגמא, עוד בהיות הרכבת חונה להעלאת והורדת נושאים בתחנת
      לוד, המחסומים כבר סגורים במפגשי הרכבת בעיר. עד הגיעתה למחסום ברח' חשמונאים
      עוברים למצער 4 דקות, ואם רכבת מגיעה גם מהכיוון הנגדי חולפים עוד 3 דקות!!!
      והמחסום סגור, והפקקים האדירים שנוצרים מגיעים למרחק של 2-3 ק"מ מהמחסום!!!!
      גם משרד התחבורה, ולמעשה העיר רמלה חסומה, נתונה בהסגר המהווה איום כבד
      וממשי על חיי התושבים והמשתמשים בדרך. כיום מתוכנן אף להכפיל מספר הרכבות
      לבאר שבע ולירושלים, עובדה זו תעלה את זמן סגירת המחסומים משמעותית.

      מצ"ב מכתבי תושבים ותשובות רכבת ישראל, מסומנים כנספח "ד"

      13. כאמור דלעייל כל הפניות לרכבת ישראל, משרד התחבורה והעיריה שענו באדיבות אף
      לפעמים הטילו זה לפתחו של זה את האחריות ולמעשה בשטח לא נעשה דבר, אלא נותרו
      הבטחות. הסכנה הינה אורבת במפגשים, והכתובת נמצאת על הקיר!!!! החידלון של
      הרשויות, אי התכנון וחוסר מתן דעת על הסכנות לחיי אדם, לאסון המוני, כלל לא נלקחו
      בשיקולי המעורבים.

      מצ"ב מכתבי תושבים, מסומנים כנספח "ד".

      ג. הסכנות המידיות.

      14. "סגר" מסוג זה של למעלה מ-500 דקות ביום גורם ליצירת פקקים אדירים אשר לפעמים
      נמשכים לאורך של יותר מ-2 ק"מ.!!!! ברור מכאן כי כוחות בטחון הכוללים אמבולנסים,
      כבוי אש, משטרה וכיו' לא יוכלו להגיע לעיר בעת אסון המוני ו/או בעת קריאה לעזרה
      דחופה. אין בידנו הנתונים האם כבר נפטרו אנשים, עת הובלו באמבולנס לבית החולים
      אשר איבד זמן רב בהמתנה במחסומים. למותר לציין כי ביה"ח אסף הרופא, נמצא אחרי
      מחסום הרכבת בצפון העיר, ולשם מתנקזת כל תנועת האמבולנסים מהעיר לוד ורמלה.
      15. בעת המתנת הנהגים בפקק האדיר שנוצר, מאבדים הנהגים את שלוותם, וחלקם עם
      התחלת הנסיעה מתפרצים לצמתים, חלקם עוקף רכבים על השולים, ואין מושיע כי שום
      ניידת משטרה לא יכולה להגיע לאכיפה ו/או להתראה. מדובר בסכנה ממשית.

      16. בגין ההמתנה מורטת עצבים וזמן רב במחסומים, הנהגים מאחרים לעבודה, לפגישות,
      ולמעשה מבוזבזים משאבים רבים הכוללים ימי עבודה, דלק רב וכוי'.

      17. זהום אויר כבד נוצר עקב הפקקים האדירים וזמני ההמתנה הארוכים.

      18. תדמית העיר אשר גם כך אינה מן המשופרות נפגעת, ותושבי העיר נתקלים בבוז וליגלוג
      מצד העוברים בעיר הנתקעים במחסומים. ברור שהעיר רמלה אינה יכולה להיות
      אטרקטיבית בגין "המצור" המסוכן הזה.
      19. בכניסה הצפונית לעיר מחסום רח' הרצל, קיימת מהמורה עמוקה הפוגעת בכלי הרכב
      העוברים את המסילה. המהמורה אינה תקנית ויכולה בנקל לגרום לשבירת קפיצי הרכבים
      ו/או להתהפכותם במידה ורכב מגיח במהירות וחוצה המסילה במהירות
      20. כל הנ"ל כקליפת השום, הסכנה היא מידית וכל יום שחולף טומן בחובו סכנה אמיתית
      לתושבי העיר.

      21. הגורמים השונים המעורבים, (משרד הפנים, משרד התחבורה, עיריית לוד, רכבת
      ישראל), מבטיחים תילי תילים של הבטחות, אך למעשה לא נעשה דבר. יותר מכך כל גוף
      מטיל האחריות על גוף אחר.
      22. אשר על כן מבוקש :

      א. לפתוח -בדחיפות בחקירת כל המעורבים על המחדל ולקבוע בדחיפות על מי תוטל האחריות לטיפול הדחוף, למניעת האסון שחו"ח יכול לחול כל יום.
      ב. להורות לרכבת ישראל לקצר במיידי את זמן הורדת המחסום, ולו גם שהרכבת עצמה תעצור לפני המחסום ו/או תאט לשם הבטחון.
      ג. להורות על אתר לרכבת ישראל להשקיע משאבים ומאמץ לקיצור זמן ההמתנה במחסומים.
      ד. להורות לרכבת ישראל על אתר לתקן את המהמורה במחסום בכניסה לעיר ברח' הרצל.

  2. כנס תחבורה תשתיות ישראל 2012 הינו חזי.דוד שובט.ודליה רותם. נשא נאום שר התחבורה ישראל כץ. ואנו שלפנו את הכרזה "מחסומי רכבת ישראל ברמלה הרגה את אבי ז"ל " בתום הניאום התפרצה דליה רותם לעבר השר ואמרה מה קורה ברמלה ."רמלה זה לא רמלאה" השר כץ חזר לבמה והשיב לדליה משתתף בצערה של המשפחה אבל 2009 בעת שהיה רק תוכניות להפרדה מפלסית הצלחתי לתת בעדיפות הקצבה עבור התוכנית.דוד הקשה על ישראל כץ מה עם הזמנים של המחסומים של הרכבת.ואז אמר ישראל כץ נמצא כאן באולם בועז צפריר מנכ"ל הרכבת והוא יתן לכם הזבר.וירד מהבמה ודוד בעקבותיו וביקש לקיים פגישה עם מטה המאבק במחסומי רמלה השר כץ לקח את הטלפון של דוד ואמר שיתאם פגישה איתנו.
    בהפסקה בועז צפריר נפגש איתנו ואמר שאת הרדר יסירו מהמחסומים וזמן הורדת המחסומי ירד ב 3 דקות. דוד הקשה ואמר שזה עדין הרבה.ובועז אמר שזה מה שהצליח עם ועדת הבטיחות של הרכבת לעשות.בקשר למהמורות אמר שזה נמצאה בבקשה לועדה תיכנון ובניה .שצריך להרוס את הקיים ובצע מחדש את המסילה.ימים יגידו אם זה באמת.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s